Boligtilbud til internationale medarbejdere på AU

Hvordan hjælper AU med at finde bolig til internationale forskere? Hjælper vi også gæsteforskere og ph.d.-studerende? Deltag i webinaret og få svar.

Info about event

Time

Thursday 16 May 2024,  at 09:00 - 10:00

Microsoft Teams

Organizer

International Staff Office

På dette webinar vil du få information om den service, som AU Housing og AU Relocation Service yder i forbindelse med at finde bolig til internationale forskere, gæsteforskere og ph.d.-studerende på AU.

Karen Jensen, specialkonsulent i AU Housing, vil fortælle om

• AU Housing boligtilbud til internationale ph.d.-studerende, gæsteforskere og ansatte forskere ved Aarhus Universitet
  • Hvordan man søger bolig gennem AU Housing
  • Gennemgå hjemmesiden for AU Housing og AU Staff Housing Portal

Lisa Topelmann-Weder, International Staff and Mobility Advisor i AU Relocation Services vil fortælle om

• AU Relocation Services og hvordan de hjælper med at finde bolig til ansatte forskere på post doc-niveau og opefter
  • Hvilke boligmuligheder, der er for ansatte forskere på post doc-niveau og opefter

Målgruppe

Personer (fx på institutter eller i administrationen) som arbejder med internationale medarbejdere, ph.d.-studerende og/eller gæster. Mødet afholdes på dansk.

Tid og sted

Torsdag den 16. maj 2024 kl. 9:00-10:00

Virtuelt over Teams. Du modtager link på mail umiddelbart før mødet.

Tilmelding til mødet er påkrævet. Frist for tilmelding er den 24. maj.

Tilmeld dig informationsmøde om arbejds- og opholdstilladelser

For spørgsmål til arrangementet, kontakt venligst Anne P. Langer, apl@au.dk